Het aftellen is dan nu echt begonnen - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Daniel Prior - WaarBenJij.nu Het aftellen is dan nu echt begonnen - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Daniel Prior - WaarBenJij.nu

Het aftellen is dan nu echt begonnen

Door: Daniel

Blijf op de hoogte en volg Daniel

28 Augustus 2009 | Nederland, Hardenberg

Hallo allemaal,

Mijn avontuur komt nu dan echt steeds dichterbij! Na nog even lekker met Suzanne 8 daagjes naar Turkije te zijn geweest moet ik er echt aan gaan geloven.
Want over 5 daagjes vliegen Wester en Ik vanaf Shiphol via Londen Heathrow naar Johannusburg in Zuid Afrika. Waar wij onze reis vervolgen naar Pretoria. Wij maken onze reis met British Airways! Sommigen zullen nu denken: je zou toch met Iberia vliegen? Ja dat klopt alleen die Spanjaarden gooien er opeens €80,- per persoon boven op ons betaalde bedrag. Dus we zijn overgestapt. Dit veranderd niet zo heel veel, alleen dat we nu om 14:55 uur vliegen ipv 19:10.

Op dit moment ben ik druk bezig mijn lijstjes met alle dingen die ik niet moet vergeten af te vinken en aan te vullen. en geloof me dat zijn best een aantal vinkjes!

Natuurlijk moet er nog genoeg gebeuren, zoals alle kleding klaar leggen, me handbagage inpakken etc.... Dit komt vast allemaal goed! En ach ik heb altijd nog een moeder die me wel op een paar dingen wijst!

Voor de rest heb ik zo'n beetje alles geregeld. Ik heb bijna alle papieren voor mijn visum (wacht nog op 1, komt vandaag of morgen), ik heb mijn internationale rijbewijs, me paspoort. Dus dat is allemaal geregeld.

Nu rest mij nog maar 1 ding, en dat is afscheid nemen. Ik hou helemaal niet van afscheid nemen. Maar dit moet dan toch maar gebeuren.

Oja voor ik het vergeet. Mijn laatste voorbereiding is ook gebeurd. Ik ben naar de kapper geweest. Zie de foto hieronder :P!

To be continued!

Groetjes en een kusje uit het nu nog mooie en gezellige Hardenberg!

  • 28 Augustus 2009 - 15:12

    Robert Gruben:

    veel plezier jonge.

    kzal regelmatig kijke op je site. ben benieuwd naar je verhalen

  • 28 Augustus 2009 - 15:17

    Marjolein:

    Lekker kort koppie hoor!
    Wens je ontzettend veel plezier..

    Liefs

  • 28 Augustus 2009 - 18:28

    Mirjam:

    Waar is je haar?? ;)

    Succes nog met al je voorbereiding en je laatste weekjes in NL!

    X mirjam

  • 28 Augustus 2009 - 18:29

    Mirjam:

    Uhh weekjes, daagjes bedoel ik..

  • 29 Augustus 2009 - 11:30

    Steven:

    Geniet ervan daniel ;)

    Groetjes!

  • 31 Augustus 2009 - 14:37

    Jan R Un:

    Veel succes met je studie het gaat je lukken

  • 01 September 2009 - 10:44

    Linda:

    Staat je echt geweldig!

  • 01 September 2009 - 14:28

    Jan & Henriette:

    Goeie reis toegewenst...

    en we houden contact.
    Succes in Zuid Afrika
    veel liefs Jan en Henriette.


  • 01 September 2009 - 17:51

    Elles:

    Goeie reis Daniel!

    Hou je taai en heel veel succes!

    xx

  • 02 September 2009 - 11:51

    Linda En Storm:

    Hey broer en oom Daniel,

    We hebben je net nog even een kus gebracht...je bent nu op schiphol en over een uur vertrek je dus echt!
    heel veel plezier daar geniet er van!

    love you!

    Linda en Storm en ook een knuffel van Johnny!

  • 03 September 2009 - 06:02

    Robert (KOBUS):

    Hey Danniboy,

    veel succes en een prettige vakantie ;-)
    tjek je wederom later.

    groet kobus

  • 03 September 2009 - 13:59

    Miriam:

    Hee Daniel!
    Long time no see en nu ben je een heel eind verder haha!!
    Wat een gaaf avontuur ga je tegemoet! Heel erg veel succes en GENIET ervan!!

    xx Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Daniel

Leuk dat je op mijn profiel kijkt. In september 2009 ben ik voor mijn afstudeer project naar Pretoria, Zuid-Afrika afgereisd om daar tot en met januari 2010 een onderzoek te doen aan de energie consumptie in verschillende huishoudens. Hier heb ik de mensen geleerd hoe ze de energie consumptie kunnen verlagen en andere adviezen mbt het energieverbruik. Van dit project heb ik veel geleerd. mezelf ontwikkeld, maar ook een andere kijk op de wereld gekregen. Door dit avontuur is de liefde voor reizen is ontstaan. In januari 2012 ben ik mij gaan orienteren om een reis te plannen. 10 september 2012 begin ik mijn nieuwe avontuur. 3 maanden Zuid-Afrika staan op de planning, gevolgd door 9 maanden Australië. Hoe en wat kunnen jullie lezen op deze blog

Actief sinds 29 Juli 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 24897

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 11 September 2012

Rondreis Zuid Afrika & Australie

02 September 2009 - 16 Januari 2010

Afstuderen in Pretoria

Landen bezocht: