Rondreis Zuid Afrika & Australie - Reisverslagen van Daniel Prior - WaarBenJij.nu Rondreis Zuid Afrika & Australie - Reisverslagen van Daniel Prior - WaarBenJij.nu

Rondreis Zuid Afrika & Australie

In september 2009 ben ik voor mijn afstudeer project naar Pretoria, Zuid-Afrika afgereisd om daar tot en met januari 2010 een onderzoek te doen aan de energie consumptie in verschillende huishoudens. Hier heb ik de mensen geleerd hoe ze de energie consumptie kunnen verlagen en andere adviezen mbt het energieverbruik.

Van dit project heb ik veel geleerd. mezelf ontwikkeld, maar ook een andere kijk op de wereld gekregen.

Door dit avontuur is de liefde voor reizen is ontstaan.

In januari 2012 ben ik mij gaan orienteren om een reis te plannen.
10 september 2012 begin ik mijn nieuwe avontuur. 3 maanden Zuid-Afrika staan op de planning, gevolgd door 9 maanden Australië.

Hoe en wat kunnen jullie lezen op deze blog

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2013

Zuid-Afrika, Australië, Bali, Australie

29 November 2012

Rondreis van Durban-PE-Kaapstad-Vic Falls Zimbabwe

03 Oktober 2012

Pretoria, Drakensberg, Durban

14 September 2012

Finally back in SA (de eerste 4 dagen)

07 September 2012

Het is bijna zo ver!
Daniel

Leuk dat je op mijn profiel kijkt. In september 2009 ben ik voor mijn afstudeer project naar Pretoria, Zuid-Afrika afgereisd om daar tot en met januari 2010 een onderzoek te doen aan de energie consumptie in verschillende huishoudens. Hier heb ik de mensen geleerd hoe ze de energie consumptie kunnen verlagen en andere adviezen mbt het energieverbruik. Van dit project heb ik veel geleerd. mezelf ontwikkeld, maar ook een andere kijk op de wereld gekregen. Door dit avontuur is de liefde voor reizen is ontstaan. In januari 2012 ben ik mij gaan orienteren om een reis te plannen. 10 september 2012 begin ik mijn nieuwe avontuur. 3 maanden Zuid-Afrika staan op de planning, gevolgd door 9 maanden Australië. Hoe en wat kunnen jullie lezen op deze blog

Actief sinds 29 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24887

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 11 September 2012

Rondreis Zuid Afrika & Australie

02 September 2009 - 16 Januari 2010

Afstuderen in Pretoria

Landen bezocht: