Afgestudeerd - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Daniel Prior - WaarBenJij.nu Afgestudeerd - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Daniel Prior - WaarBenJij.nu

Afgestudeerd

Door: Daniel

Blijf op de hoogte en volg Daniel

26 Januari 2010 | Nederland, Hardenberg

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Het is alweer een poosje geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven.

De laatste week ben ik erg druk geweest. Zaterdag 16 januari was ik om 9:45 aangekomen op Schiphol. Ik was nog maar net door de deur, en daar stond mijn "welkoms commitee" met een enorm spandoek.

Ik kon eindelijk mijn vriendin en me familie knuffelen!

Hierna hebbe we even wat gedronken en toen richting Hardenberg. Na 1.5 uur waren we in Hardenberg, even snel naar Linda's huis. Want ik wou natuurlijk Kane even zien. Storm was helemaal blij om mij te zien, en wat kan dat kereltje alweer goed praten. Hij kletst je de oren van je kop haha... Maar dat hoort erbij!

Daarna lekker naar huis gegaan en de hele dag gerelaxt. De volgende dag was het dolle boel in ons huis.

Linda, Johnny, Storm en Kane en dan natuurlijk Kim, Ewoud en Amy waren op bezoek.

Natuurlijk waren mijn ouders en Suzanne ook aanwezig. Maar die zijn "meestal" wel rustig haha.

De drukke mensen waren vooral de kleintjes (Amy en Storm)
En het is natuurlijk wel te begrijpen als je oom 5 maanden weg is geweest, dat ik de hele dag met de kleintjes moest spelen. Dit heeft natuurlijk 2 grote voordelen: 'savonds zijn de kinderen moe, en ik kan lekker slapen!

De volgende dag was het dan eindelijk zo ver.
Mijn eindpresentatie moest voorbereid worden! Dus deze dag en de rest van de week heb ik mijn presentatie goed voorbereid. Met als gevolg:

Vrijdag 22-1-2010 heb ik dan eindelijk mijn presentatie kunnen geven + de verdediging.

Ik had goed voorbereid en tijdens mijn afstudeer stage alles zelf gedaan, dus ik kon mijn project beschrijven van top tot teen.

En na mijn presentatie kwamen er een aantal pittige vragen, maar ik hem mezelf er goed vanaf gebracht.

En ik ben geslaagd met een ruime 7!

Dus ik ben vanaf nu:

Ing. D.R.S. Prior. ;)

Hoe zag ik er uit toen ik net geslaagd was? Nou zo:

http://94.100.121.92/852850001-852900000/852880701-852880800/852880721_5_O0W8.jpeg

Voor de foto's (zal er gauw meer op zetten!)

http://daniel86.hyves.nl/album/47665130/PE_Bungy_paragliden_sand_boarden_su/lky_y7lM/

Ik zal vast ooit nog wel eens een blog schrijven. Maar ben de komende tijd druk bezig met het zoeken naar werk!

Iemand nog tips?
Ik heb MBO Automatiseringstechniek & HBO Elektrotechniek (met de minoren: Energy engineering & Automation engineering) gestudeerd.

Groetendoei! En tot de volgende keer!

Groetjes en een kusje uit het koude Hardenberg

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes toen ik in Zuid-Afrika zat. Dit heeft mij goed gedaan! En de volgende keer mogen jullie gerust langskomen als ik weer ergens in het buitenland zit!



  • 26 Januari 2010 - 19:43

    Marjolein :

    eey eey

    Wanneer is je afstudeerfeestje?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Daniel

Leuk dat je op mijn profiel kijkt. In september 2009 ben ik voor mijn afstudeer project naar Pretoria, Zuid-Afrika afgereisd om daar tot en met januari 2010 een onderzoek te doen aan de energie consumptie in verschillende huishoudens. Hier heb ik de mensen geleerd hoe ze de energie consumptie kunnen verlagen en andere adviezen mbt het energieverbruik. Van dit project heb ik veel geleerd. mezelf ontwikkeld, maar ook een andere kijk op de wereld gekregen. Door dit avontuur is de liefde voor reizen is ontstaan. In januari 2012 ben ik mij gaan orienteren om een reis te plannen. 10 september 2012 begin ik mijn nieuwe avontuur. 3 maanden Zuid-Afrika staan op de planning, gevolgd door 9 maanden Australië. Hoe en wat kunnen jullie lezen op deze blog

Actief sinds 29 Juli 2009
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 24889

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 11 September 2012

Rondreis Zuid Afrika & Australie

02 September 2009 - 16 Januari 2010

Afstuderen in Pretoria

Landen bezocht: